
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Ve VEXTA se většinou jedná spíše o formální schůzku, protože po celou dobu stavby domu úzce s klienty a jejich stavebními dozory komunikujeme. Ať už na kontrolních dnech, kdy se třeba na pravidelné 14-ti denní bázi setkáváme na stavbě a diskutujeme vše potřebné, nebo jsme samozřejmě v kontaktu telefonickém, online atd. Na klienty tedy při této příležitosti nečeká nějaké negativní překvapení. Spíše naopak… Dům je při této příležitosti poprvé řádně uklizen a tak konečně může vyniknout v celé své kráse!
Díky naší transparentní komunikaci se klienti nemusí obávat žádných nepříjemností.
Naopak – mohou se těšit na to, že jejich nový dům uvidí v celé jeho kráse.
Předání domu zahrnuje i důležitou část – podrobně vás seznámíme s instalovanými technologiemi a jejich ovládáním. Od vytápění přes chytré ovládání domu až po bezpečnostní systémy – vše si společně projdeme a vysvětlíme. Na místě také obdržíte „Manuál uživatele stavby“, který obsahuje klíčové informace o údržbě a dalších doporučeních.
Manuál vám pomůže v tom, jak správně pečovat o jednotlivé části domu a na co se zaměřit, aby vám dům sloužil co nejdéle. Najdete v něm např.:
V manuálu najdete veškeré informace o tom, jakým způsobem postupovat v případě, že přeci jen budete muset v záruční době něco reklamovat a především, kam se obrátit pro případné poradenství ve věcech, s kterými si třeba zpočátku nevíte rady, nebo si nejste zcela jisti, jak správně postupovat. V neposlední řadě obdržíte i kontakt na servisní oddělení VEXTA, na které se můžete časem obrátit pro „cokoli“ související s domem.